Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Uporablja se z namenom statistike obiska in izboljšanja delovanja.

Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo? Več o piškotkih.
Strinjam se
Ne strinjam se
Gymbox vadba

Gymbox vadba

Vsaka suspenzijska vadba gradi na pravi funkcionalni moči in izboljšuje fleksibilnost, ravnotežje in centralno stabilizacijo. Vse to skupaj pa nam omogoča, da lahko boljše premagujemo vsakodnevne naloge.


Gymbox trakova visita iz ene točke in s tem poskrbita, da razvijamo mišično moč, ravnotežje, gibljivost in zaradi zmanjšane stabilnosti še dodatno krepimo stabilizatorje trupa. Z drugo besedo je to suspenzijska (viseča) vadba, kjer med izvajanjem vaj uporabljamo le lastno telesno težo, obremenitev dodajamo z naklonom telesa in izkoriščamo silo gravitacije. Imamo torej samo eno oporno točko, medtem, ko je nasprotna stran telesa v stiku s tlemi. Na ta način lahko pri vsaki vaji določimo, kolikšen delež telesne teže bomo uporabili. Z Gymbox  treningom pridobivamo kondicijo, krepimo moč, energijo in samozavest in z vsako vajo krepimo tudi trup. Vadečemu omogočimo, da je zanj izvedba vaje lahka ali pa jo naredimo ekstremno težko. S to inovativno napravo lahko izvajamo več kot 300 različnih vaj.

 

 

Gymbox – vadbo lahko opišemo kot vadbo s popolno obremenitvijo z lastno težo: obremenitev med vadbo vadeči uravnava popolnoma sam. Med vadbo na telo delujejo sile po celi kinetični verigi, aktivirane so vse mišične skupine, stabilizatorji trupa in proprioceptorji.


Za koga je primerna vadba z Gymbox napravo?


Največja prednost Gymbox vadbe je v tem, da zajema širok krog uporabnikov – od starejših ljudi, ki želijo boljšo stabilnost, do ljudi v rehabilitaciji, začetnikov in vrhunskih športnikov. Gymbox vadba je varna in učinkovita, namenjena ljudem z različnimi motoričnimi spretnostmi in z različnimi cilji.


Prednosti:
•    vadba je varna in učinkovita
•    vadba je funkcionalna in kompleksna
•    vse vaje delujejo na stabilizacijo telesa, mišično moč, mišično vzdržljivost in ravnotežje
•    gibanje je popolnoma naravno, težavnost vadbe je odvisna od spremembe opore in naklona
•    vadba je primerna za vse starostne skupine
•    vadba daje v kratkem času presenetljive rezultate
•    vadbe nikoli ne zamudite !!!!!!

Kaj je suspension training?

Je najbolj napredna funkcionalna vadba, kjer lahko uporabnik enostavno nadzoruje stopnjo težavnosti s spremembo položaja ali kota svojega telesa.

Suspension trainer je namenjen za:

 - rehabilitacijo
-  vrhunsko športno usposabljanje
-  rekreacijo

Suspension training omogoča popolno gibanja telesa, kar posledično pomeni tudi bolj funkcionalno vadbo. Tradicionalna vadba pogosto deluje samo na eno mišico, kar je v nasprotju z običajnimi potrebami, katere zahtevajo usklajeno gibanje za dokončanje večino dejavnosti. Osredotočanje na eno samo mišico pri gibanju ustvarja bolj verjetne pogoje za poškodbe in mišično neravnovesje, kot tudi potencialno omejitev moči pri gibanju. Suspension trainer  omogoča uporabo več ravni gibanja in prisili številne mišice in sklepe k hkratnemu delovanju.

Suspension trainer je prav tako idealen za rehabilitacijo in terapijo po poškodbi. Veliko fizioterapevtov uporablja tudi suspension trainer in s tem pomagajo svojim rehabilitantom k hitrejšem okrevanju po poškodbi. Enostavna nastavitev upora, funkcionalnost vadbe s telesno težo in zaprto kinetično verigo, ustvarja zelo močno orodje za vadbo.
Teorija funkcionalnega treninga je dokaj preprosta: funkcionalni premiki so premiki, ki temeljijo na vsakodnevni situacijski biomehaniki, kot je vstajanje iz postelje, sklanjanje pri zavezovanju čevljev ali celo odnašanje smeti.

Trening vključuje integracijo številnih sklepov in mišic, da zagotovi pravilne gibe. Tako športni kot tudi funkcionalni gib sta odvisna od jedra telesa. Torej izoliranje ene same mišice med vadbo nima smisla, ker v vsakdanjem življenju nikoli ne opravljamo delo s posamezno mišico, ampak s harmonijo več mišic in sklepov skupaj.


Stabilizacija trupa skozi vso vadbo


Suspension training usposablja in aktivira zelo pomemben (če ne najpomembnejši) del telesa in sicer jedro telesa v vsakem gibu. Suspension training omogoča, da se jedro krepi v vseh 3 ravneh gibanja (sagitalna, frontalna in transverzalna) in zaposluje največjo količino mišic in sklepov za dokončanje vaje z posameznikovo telesno težo.
Večina vaj se izvaja stoje ali v horizontalnem položaju z nogami v trakovih, ki v vadbo samodejno vključijo jedro telesa. Vadba izboljša držo in popravi mišično neravnovesje, ki se najpogosteje pojavi od dolgotrajnega sedenja (npr. za pisalno mizo, na kavču, v avtu,…)

Tehnike suspenzijskega treninga so osnovane tako, da s spreminjanjem težišča aktivirajo muskulaturo trupa med vsako vajo. Vseeno katero vajo izvajate, potisk s prsi, veslanje, upogib komolca, počep... celoten trup je aktiviran, da stabilizira in uravnoteži telo v resnično funkcionalnem smislu. Suspenzijski trening razvija moč trupa z uporabo funkcionalnih gibov in dinamičnih pozicij, kot na primer tradicionalen način izvajanja trebušnjakov leže na hrbtu. Gymbox vadba pomeni stabilizacija trupa ves čas vaše vadbe.

 

domacifitnes

 

domacifitnes.jpg lastnateza-Push-Up.jpg lastnateza-biceps.jpg lastnateza-hrbet.jpg lastnateza-prsa.jpg lastnateza-triceps.jpg prostateza-pocep.jpg suspension-pocep.jpg suspension-training.jpg vadba-lastnateza.jpg visecavadba-bench.jpg